[MSX] WAVeR v.3 - ROM to WAV conversion

Eduardo Robsy Petrus msx@stack.nl
Wed Feb 11 03:55:42 2004

Hi!

I am currently working in the third version of WAVeR, a tool that
automatically converts ROM games to WAV files that can be loaded directly to
any MSX with cassette entry.

I have developed a new loading algorithm that is really fast, and I would
like to know if it is 100% MSX compatible. I have made some tests with my
computers, but I need help.

Please download the test file from http://www.robsy.net or directly
http://www.robsy.net/testwav.zip and test it on your MSX model and mail me
with the results.

Thank you!

Eso, que estoy trabajando en el nuevo WAVeR y necesito que me eches una mano
en las pruebas de compatibilidad. He roto la barrera de los 5000 baudios,
pero me gustaría saber que mantengo una compatibilidad alta. Para que os
hagáis una idea, el fichero de pruebas tiene sólo 39 segundos de duración y
carga el GURU LOGIC (32 KB) completo.

Un saludo y espero vuestros mensajes!

Edu R.

Entra de visita en las decenas de tiendas del nuevo MSN Compras. Compara los
precios antes de comprar. http://www.msn.es/compras/